utorak, 26. lipnja 2012.

Herman.Design










Iza Herman.Designa skriva se Kornelija,
 iznimno talentirana umjetnica koja izrađuje raznorazne divote od kože.
Uz narukvice i naušnice, Kornelija me posebno oduševila svojim torbama <3 
Osim unikatnog dizajna svakako se može pohvaliti i iznimnom preciznošću izrade. 
A za sve one koji u torbi uvijek nose bočicu sa vodom (kao npr. ja) postoji super riješenje. 
Tako uz prelijepu torbu možete imati i futrolu za bočicu, u istom dezenu, koja se spaja na nju.
Savršeno zar ne?!

"Od najranijih dana bila sam okružena kreativnim ljudima
 koji su me uveli u neke tajne svoga zanata ili hobija;
prabake od koje sam naslijedila prvu Singericu, 
bake i djeda od kojih sam dobila prve komade kože,
pa tako i ljubav i znanje prema šivanju."



















































Nema komentara: