subota, 14. srpnja 2012.

Zipp-Me by Lidija Šašek








Predivne ogrlice, naušnice, narukvice i broševi od patent zatvarača djelo su Lidije Šašek.

"Oduvijek sam nešto šivala i preoblikovala, bilo odjeća ili nakit,
 a sama ideja za nakit od cifa došla je slučajno, prije nešto više od dvije godine. 
Imala sam slobodnog vremena i tražila sam nešto čime bih ga popunila,
 a želja mi je bila raditi nešto malo drugačije i ne toliko uobičajeno na našim prostorima,
 nešto čime bih se izdvojila iz mase naših odličnih dizajnera nakita.
 I tako sam sasvim slučajno na internetu naišla na nakit od cifa, kupila nekoliko zatvarača,
 izradila par početničkih komada i napravila istraživanje tržišta da vidim postoji li interes i tako je sve krenulo. Naravno, svaki komad prije nego napusti kućnu radionicu testiram na sebi jer mi je bitno da bude ugodan i praktičan za nošenje.
 Ono što me najviše iznenadilo jest da je kroz nekoliko mjeseci cif stigao i kod nas, na torbama, cipelama, u obliku nakita, pa u šali kažem da sam imala nos za trend."

Svi znamo da jedan komad nakita može popraviti i podići najjednostavniju odjevnu kombinaciju, 
to je ujedno i Lidijina želja, da Vas Zipp učini posebnom i drukčijom.

Slika govori više od riječi <3



















































1 komentar:

A... nakit kaže...

vlasnica sam jednog prsten i oduševljena i izradom i oblikom, love Lidija, super post, pozz. :)